Sensommer-hus (og litt blues)






Ok, gjenta etter meg: Jeg er ikke misunnelig, jeg er ikke misunnelig, jeg er ikke...

Glem det - jeg er i grunn ganske misunnelig på utsikten, og på huset, som er fritidsboligen ("hytte" passer ikke her) til Amanda Brooks og familien hennes. Amanda er et velkjent ansikt (med en velkledd kropp) for oss som leser amerikansk Vogue, og har lang fartstid innen den amerikanske motebransjen.

Etter mange år på Manhattan har hun og kunstner-ektemannen flyttet til hans familiegård i England sammen med de to barna sine, men har beholdt sommerhuset på Long Island.

Ja, jeg vet at dette blir nesten kvalmt perfekt, men vi får prøve å glede oss med dem. Og bildene av et perfekt sted for varme dager gjør godt nå som, sukk, sommeren er på hell.

Amanda har forresten en veldig lesbar blogg som heter I love your style, anbefales.

Kommentarer

Populære innlegg